Mark2 Corporation FM Poland posiada siedziby w 11 krajach na dwóch kontynentach. Działamy od blisko 30 lat. W Polsce świadczymy innowacyjne usługi FM w oparciu o wykorzystanie najnowszych technologii. Opieramy się na optymalizacji procesów i usprawnieniach organizacyjnych w celu świadczenia jak najlepszej usługi dla naszych klientów. Nasze zaawansowane rozwiązania wdrażamy na obsługiwanych przez nas budynkach.
Mamy nadzieję, że poniższa oferta będzie dla Ciebie interesująca. Dołącz do nas i prześlij swoją aplikację na stanowisko:
Koordynator Techniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów w stanie pełnej sprawności technicznej
- Bieżąca reakcja na zgłoszenia Najemców
- Codzienna obsługa techniczna powierzonych obiektów
- Współpraca z Zarządcą Obiektu oraz Najemcami
- Opracowywanie ofert na prace dodatkowe
- Tworzenie raportów z inspekcji, przeglądów oraz raportów z prac dodatkowych
- Nadzór nad pracą podwykonawców realizujących prace serwisowe
- Organizacja interwencji awaryjnych na obiekcie
- Weryfikacja poprawności stanu urządzeń, zapewnienie i kompletności dokumentacji
- Realizacja dodatkowych prac zleconych przez klienta
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne (preferowany profil - elektryczne, sanitarne, HVAC lub automatyka)
- Doświadczenie w utrzymaniu technicznym obiektów komercyjnych, obsłudze instalacji elektrycznych i urządzeń sanitarnych, HVAC, systemów BMS
- Doświadczenie we współpracy z Zarządcą Nieruchomości i Najemcami
- Umiejętność obsługi komputera oraz zawartych w nim aplikacji do optymalizacji działań FM
- Uprawnienia SEP min. do 1kV- grupa I i II w zakresie „E" oraz "D"
- Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność i biznesowe podejście do wykonywanych zadań
- Mile widziane doświadczenie w pracy na obiekcie biurowym
- Mile widziane uprawnienia SEP w zakresie „E" i "D" do 20kV
Oferujemy:
- Możliwość świadczenia obsługi technicznej w nowoczesny sposób, z wykorzystaniem najnowszych technologii
- Możliwość poznania zoptymalizowanej organizacji i procesów utrzymania obiektu
- Swoboda w podejmowaniu decyzji i wsparcie w codziennej pracy
- Pracę w firmie o dużym potencjale rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z możliwością otrzymania premii za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz struktury firmowej