Ogłoszenie numer: 4328491, z dnia 2021-03-17
Cambridge School of English
Renomowana Szkoła Językowa działająca w sektorze B2C i B2B, prowadząca działalność na terenie całej Polski
Koordynator szkoleń językowych / Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Renomowana Szkoła Językowa Cambridge School of English działająca w sektorze B2B i B2C zatrudni
ADMINISTRATORKĘ -A/ KOORDYNATORKĘ-A SZKOLEŃ JĘZYKOWYCH B2B (SPECJALISTKA-A DS. OBSŁUGI KLIENTA)
Poszukujemy pogodnej, rzetelnej osoby z pasją do koordynowania dużych i małych projektów językowych, o wysokich umiejętnościach administracyjnych oraz dbałością o szczegóły, posiadającej również cechy motywujące wieloosobowy zespół lektorów
Miejsce pracy – home office i/lub Warszawa Śródmieście
Praca cechuje się dużą samodzielnością i umiejętnością zarządzania ludźmi i administrowania danymi, mającą na celu rozwój, wsparcie zarządzania i koordynację działań szkoły związanych z nauczaniem osób dorosłych z głębokim szacunkiem dla Klienta, lektorów i współpracowników.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynację, nadzór, administrację oraz realizację projektów szkoleniowych
Wymagania
Oczekujemy:
- dobrej znajomości Excela,
- wysokiej kultury osobistej i pogodnej osobowości,
- umiejętności interpersonalnych,
- komunikatywności,
- profesjonalizmu,
- skrupulatności i rzetelności,
- skuteczności działania,
- dobrej znajomości angielskiego,
- odporności na stres,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole,
- możliwości rozwoju,
- szkolenia językowe.