Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: miasto Gdynia oraz powiat chojnicki, człuchowski, słupski, lęborski, kościerski, pucki, wejherowski, starogardzki
Rodzaj umowy: na zastępstwo
-
realizacja celów sprzedażowych w zakresie usług bankowych i ubezpieczeniowych,
-
współpraca z siecią sprzedaży oraz wspieranie działań sprzedażowych,
-
stałe monitorowanie i analiza wyników sprzedażowych w podległych placówkach pocztowych.
-
wykształcenia wyższego,
-
dobrej znajomości pakietu MS Office,
-
znajomości lokalnego rynku bankowego i ubezpieczeniowego,
-
nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
-
samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej,
-
umiejętności pracy w zespole, wysokiej orientacji na klienta.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa,
- bogatą ofertę szkoleniową z zakresu usług bankowych i ubezpieczeniowych,
- możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę na pełen etat w jednozmianowym systemie.
-
mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług i produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych,
-
zgoda na udostępnianie własnego samochodu do celów służbowych oraz prawo jazdy kat. B.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym