Koordynator Sprzedaży SOHO
Miejsce pracy: Poznań
Czym będziesz się zajmować?
- koordynowaniem pracy podległych Przedstawicieli Handlowych,
- rozwijaniem podległych pracowników - coachingi, wyznaczanie zadań rozwojowych,
- pracą w terenie z przedstawicielami handlowymi, wsparciem w negocjacjach z Klientem,
- wdrażaniem nowych pracowników,
- codzienną analizą wyników pracy, reagowaniem na ewentualne zagrożenia,
- realizowaniem celów sprzedażowych,
- egzekwowaniem Standardu Obsługi Klienta,
- dbaniem o pozytywne relacje z Klientami.
To praca właśnie dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz min. 2 letnie doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- posiadasz rozwinięte umiejętności pracy w zespole,
- jesteś zorientowany na wynik pracy i konsekwentnie dążysz do jego realizacji,
- cechuje Cię zaangażowanie i odpowiedzialność,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- cechuje Cię otwartość na nowe pomysły,
- jesteś chętny do podejmowania nowych wyzwań.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- dołączasz do struktur niekwestionowanego lidera usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce – od ponad 20 lat dostarczamy mieszkańcom województwa usługi cieszące się uznaniem i renomą,
- oferujemy Ci stabilne zatrudnienie z umową o pracę bezpośrednio z INEA,
- otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii,
- do swojej dyspozycji otrzymujesz samochód, laptop i telefon komórkowy,
- pracujesz w nowoczesnej przestrzeni biurowej wyposażonej w doskonałe zaplecze socjalne (mamy aż 11 kuchni z nielimitowanym dostępem do kawy i herbaty),
- korzystasz z szerokiego programu świadczeń dla Pracowników: usługi INEA, rozbudowany program opieki medycznej (z możliwością rozszerzenia na rodzinę i opiekę dentystyczną), kafeteria myBenefit i karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wczasów, bony świąteczne,
- dajemy Ci poczuć świetną atmosferę zachęcającą do związania się z nami na dłużej.