Hotel Holiday Inn Warszawa-Józefów **** zarządzany przez spółkę Aquila Hotele należy do największej sieci hotelowej na świecie – InterContinental Hotels Group (IHG) która w swoim portfolio posiada takie marki jak: InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, Express by Holiday Inn, Indygo.
Sieć hoteli IHG obejmuje ponad 5 000 hoteli w prawie 100 krajach świata.
Hotel Holiday Inn Warszawa-Józefów **** poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko:
Koordynator sprzedaży imprez będzie odpowiedzialny/a za przygotowywanie, aktualizowanie i sprawdzanie poprawności dokumentów operacyjnych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia konferencji, bankietów, gal, spotkań okolicznościowych itp. Wspólnie z pracownikami działu sprzedaży oraz pracownikami działów operacyjnych będzie koordynował działania oraz dbał o prawidłowy przepływ informacji mający na celu organizację kilku spotkań jednocześnie.
Do zadań koordynatora sprzedaży imprez będzie należał również bezpośredni kontakt z organizatorami spotkań w celu wysłuchania jego sugestii, oczekiwań i propozycji odnośnie organizowanego spotkania oraz wspieranie działu sprzedaży w kontakcie z klientami podczas realizowania imprez.
- wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i organizacyjne,
- umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie w warunkach podwyższonego stresu,
- doświadczenie w dziale sprzedaży lub działach operacyjnych hotelu,
- dobra znajomości aktualnie panujących trendów na rynku organizacji konferencji,
- łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
- dobra znajomość pakietu Office,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- znajomość programu operacyjnego OPERA Hotel Edition będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- pracę w młodym i zgranym zespole,
- pracę w międzynarodowej sieci hotelarskiej.