Międzynarodowa marka M'onduniq Cosmétiques Professionnels oferuje szeroką gamę kosmetyków opartych na innowacyjnych formułach dermokosmetycznych - do użytku profesjonalnego i domowego, a także specjalistyczny sprzęt do zaawansowanych zabiegów kosmetycznych. Działania marki obejmują również szeroką gamę szkoleń dla specjalistów z zakresu kosmetologii i dermatologii. Marka ma na swoim koncie wiele wyróżnień i była laureatem m.in. takich nagród jak: Diamenty Miesięcznika FORBES, Lwy Biznesu, Diament Kobiecego Biznesu, IK Magazine Awards Women’s Prestige, Lider Biznesu MŚP, Love Cosmetics Awards i inne. M'onduniq Cosmétiques Professionnels zapewnia pracownikom atrakcyjne warunki wynagrodzenia, ciągły rozwój, duże wsparcie przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, cykliczne szkolenia, pomoc innych w okresie wdrażania się, a także inne benefity.
W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM MARKI POSZUKUJEMY OSÓB NA NASTĘPUJĄCE STANOWISKO:
Koordynator Serwisu
Miejsce pracy: Łódź, ul. Zbąszyńska 4
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży urządzeń kosmetycznych;
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy;
- Szkolenia i spotkania integracyjne;
- MultiSport, ubezpieczenie, wsparcie w losowych sytuacjach.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie całością procesu zleceń serwisowych;
- Koordynacja pracy zespołu, nadzorowanie napraw sprzętów i konfekcjonowania urządzeń;
- Współpraca serwisowa z innym działami firmy: biuro obsługi klienta, dział handlowy;
- Współpraca z klientami i kontrahentami B2B;
- Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych.
Wymagania wobec kandydatów:
- Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/serwisie;
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz bardzo dobra organizacja pracy - koordynowanie prac serwisowych, wyznaczanie zadań;
- Umiejętność motywowania zespołu;
- Umiejętność nauki nowych osób w zespole;
- Bycie wzorem dla nowych, młodych osób, które należy przyuczyć do pracy na serwisie;
- Wyznaczanie nowych procedur, standardów pracy na serwisie;
- Preferowane wykształcenie techniczne (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne);
- Znajomość języka angielskiego (w tym terminologii technicznej mile widziane);
- Zaangażowanie i dynamizm w działaniu;
- Komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi.