Najnowsze oferty pracy

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
  • Komisarz odbiorczy lokomotyw

    CTL Logistics Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: przeprowadzanie odbiorów technicznych lokomotyw oraz podzespołów; wykonywanie odbiorów międzyoperacyjnych; dokonywanie analizy finansowej kosztów przeglądów i napraw; dopuszczanie pojazdów do eksploatacji po wykonywanych przeglądach i naprawach; wystawianie przywróceń...
  • Koordynator Przedstawicieli ds. Serwisu

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie i organizacja pracy Terenowych Opiekunów Klienta ds. obsługi posprzedażowej (serwis i części) Organizacja spotkań z klientami i monitorowanie ich przebiegu; Koordynowanie procesu realizacji zleceń serwisowych; Przygotowanie ofert, wycen; Dbanie o...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator serwisu

Bram Serwis Paulina Lubacz
zachodniopomorskie, Kołobrzeg
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
rekrutacja online
1228 dni temu

Ogłoszenie numer: 5220165, z dnia 2021-08-12

Jesteśmy firmą, która zajmuję się sprzedażą oraz montażem bram garażowych, ogrodzeń, automatyki. Poszukujemy pracownika do obsługi serwisu.

Koordynator serwisu

Miejsce pracy: zachodniopomorskie, Kołobrzeg

 

Opis stanowiska

  • Serwis bram garażowych, ogrodzeniowych, automatyki,
  • Rejestracja napraw w systemie,
  • Pomoc przy rozładunkach i załadunkach,
  • Transport towaru do klienta,
  • Rozpatrywanie reklamacji,
  • Rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,

Wymagania

  • Mile widziane wykształcenie w kierunku elektrycznym lub mechanicznym,
  • Znajomości czytania schematów elektronicznych,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • Dyspozycyjność punktualność,
  • Komunikatywność,
  • Chęć rozwoju zawodowego oraz zdobywania nowej wiedzy,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet szkoleń,
  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy,
  • Pracę w doświadczonym i kompetentnym zespole,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
  • Komisarz odbiorczy lokomotyw

    CTL Logistics Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: przeprowadzanie odbiorów technicznych lokomotyw oraz podzespołów; wykonywanie odbiorów międzyoperacyjnych; dokonywanie analizy finansowej kosztów przeglądów i napraw; dopuszczanie pojazdów do eksploatacji po wykonywanych przeglądach i naprawach; wystawianie przywróceń...
  • Koordynator Przedstawicieli ds. Serwisu

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie i organizacja pracy Terenowych Opiekunów Klienta ds. obsługi posprzedażowej (serwis i części) Organizacja spotkań z klientami i monitorowanie ich przebiegu; Koordynowanie procesu realizacji zleceń serwisowych; Przygotowanie ofert, wycen; Dbanie o...