Najnowsze oferty pracy

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
  • Komisarz odbiorczy lokomotyw

    CTL Logistics Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: przeprowadzanie odbiorów technicznych lokomotyw oraz podzespołów; wykonywanie odbiorów międzyoperacyjnych; dokonywanie analizy finansowej kosztów przeglądów i napraw; dopuszczanie pojazdów do eksploatacji po wykonywanych przeglądach i naprawach; wystawianie przywróceń...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Serwisu

Kolbud Sp. z o.o.
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2968 dni temu

Ogłoszenie numer: 1386417, z dnia 2016-11-09

Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjne Kolbud Sp. z o.o.
jest firmą polską obecną na rynku od ponad 25 lat, specjalizującą się w sprzedaży, montażu i serwisie kompletnych systemów przeładunkowych - bram przemysłowych, ramp, śluz, podestów nożycowych oraz innych urządzeń zapewniających wysoką wydajność pracy i bezpieczeństwa stanowisk przeładunkowych.

 

W związku z rozwojem firmy, zatrudnimy na stanowisko:

Koordynator Serwisu

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

 

Opis stanowiska

Osoba odpowiedzialna będzie za:

  • zarządzanie pracą techników serwisu,
  • utrzymywanie kontaktów z klientami w kwestii bieżącej obsługi serwisowej,
  • sporządzanie i sprzedaż ofert serwisowych,
  • koordynację i kontrolę zamówień części zamiennych,
  • weryfikację raportów serwisowych i poprawność klasyfikacji usług,
  • rozpatrywanie reklamacji,
  • nadzór nad prawidłową realizacją napraw oraz warunków umów serwisowych,
  • prowadzenie spraw administracyjnych działu Serwisu

Wymagania

  • wykształcenie średnie techniczne,
  • znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem techników/serwisantów)
  • dobra organizacja pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność obsługi klienta,
  • odporność na stres,
  • umiejętność planowania pracy zespołu
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia,
  • pracę na samodzielnym stanowisku,
  • pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Kolbud Sp. z o.o.

Dostawca systemów bramowych i techniki przeładunkowej

Podobne oferty

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
  • Komisarz odbiorczy lokomotyw

    CTL Logistics Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: przeprowadzanie odbiorów technicznych lokomotyw oraz podzespołów; wykonywanie odbiorów międzyoperacyjnych; dokonywanie analizy finansowej kosztów przeglądów i napraw; dopuszczanie pojazdów do eksploatacji po wykonywanych przeglądach i naprawach; wystawianie przywróceń...