Zadania:
Osoba pracująca na stanowisku Koordynatora Serwisu będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z naszymi klientami w kwestii bieżącej obsługi serwisowej, koordynację pracy techników, sporządzanie i sprzedaż ofert serwisowych,koordynację i kontrolę zamówień części zamiennych dla techników, weryfikację raportów serwisowych i poprawności klasyfikacji udzielonej usługi, rozpatrywanie reklamacji klientów, nadzór nad prawidłową realizacją warunków umów serwisowych, prowadzenie spraw administracyjnych działu Serwisu.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie, mile widziane techniczne
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętności obsługi klienta
- Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Mile widziana znajomość budowy i zasady działania silników spalinowych, elektrycznych, znajomość zagadnień prądu stałego i zmiennego oraz układów sterujących
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji
- Szkolenia wdrażające, wsparcie merytoryczne
- Samodzielne stanowisko
- Pakiet socjalny
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.