Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- opracowywanie i monitoring celów realizowanych przez placówki pocztowe w zakresie sprzedaży na wyznaczonym obszarze działania,
- kontrola realizacji planów sprzedażowych,
- monitorowanie efektywności poszczególnych urzędów pocztowych oraz stanu wiedzy produktowej i sprzedażowej pracowników tych urzędów zaangażowanych w sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych,
- opracowywanie i wdrażanie programów oraz metod wspierających realizację planów sprzedaży w zakresie produktów i usług bankowych i ubezpieczeniowych,
- analiza realizacji planów przydzielonych placówkom pocztowym oraz przedstawianie propozycji działań naprawczych,
- diagnozowanie potrzeb oraz oczekiwań klientów w zakresie oferty Poczty Polskiej S.A.,
- analiza potencjału placówek pocztowych, rynków lokalnych i partnerów zewnętrznych,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń,
- prowadzenie aktywności marketingowej na rynku lokalnym.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego (preferowane wykształcenie wyższe),
- bardzo dobrej znajomości produktów bankowych i ubezpieczeniowych będących w ofercie PP S.A.,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów oraz umiejętności organizacji pracy własnej,
- samodzielności, wysokich zdolności interpersonalnych i komunikatywności,
- bardzo dobrej znajomości programów MS Word, Excel.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz szansę na zdobycie nowych kompetencji,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Inne oczekiwania:
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych na podstawie odrębnej umowy,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym