Ogłoszenie numer: 794797, z dnia 2015-09-16
Centermed Warszawa Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Grupa CenterMed posiada przychodnie w całej Polsce: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Lublinie, Tarnowie, Nowym Sączu, Kielcach, Bochni i Brzesku. Świadczymy pełny zakres usług medycznych od podstawowej opieki zdrowotnej przez rehabilitacje, ambulatoryjną opiekę specjalistyczną po zabiegi szpitalne i zaawansowaną diagnostykę.
W chwili obecnej, grupa CenterMed przechodzi dynamiczne zmiany związane z budowaniem ogólnopolskiej struktury menadżerskiej. Procesy obsługi klienta zaczynają podlegać ogólnopolskiej koordynacji. Rozpoczynamy proces dynamicznych zmian, aby przychodnie CenterMed mogły aspirować do pozycji najlepszych placówek medycznych: zarówno pod względem jakości usług medycznych, jak i organizacji relacji oraz obsługi klientów w rejestracji i poczekalni.
OPIS MIEJSCA PRACY
Przychodnie CenterMed w Warszawie to placówki o wieloletniej tradycji. Jako przychodnie akademickie PALMA są kojarzone przez mieszkańców jako miejsca udzielania świadczeń medycznych dla studentów oraz pracowników akademickich. Obecnie staramy się promować lokalizacje CenterMed także jako miejsce udzielania porad prywatnych. Dwie największe przychodnie to Centrum Medyczne przy ulicy Waryńskiego oraz ulicy Krakowskie Przedmieście. W placówkach tych świadczone są usługi z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, odpłatne konsultacje specjalistyczne oraz badania medycyny pracy. Dodatkowo przy ulicy Mochnackiego, Żwirki i Wigury, Narbutta oraz Świeradowskiej mieszczą się mniejsze placówki, świadczące usługi z zakresu POZ oraz podstawowych badań medycyny pracy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora Rejestracji będzie miała za zadanie koordynowanie całości zadań związanych z organizacją i rozwojem obsługi około-medycznej dla klientów przychodni. Koordynator przy ścisłej współpracy z Pielęgniarkami Koordynującymi będzie odpowiadał za pracę zespołu rejestracji, zajmującej się administracyjnym przygotowaniem pacjentów do wizyt lekarskich, oraz za organizację procesu przyjmowania i obsługi pacjentów w obszarze recepcji i poczekalni, współpracował z dyrekcją w zakresie dostosowania procesów do strategicznych założeń grupy.
Koordynator Rejestracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Praca będzie polegała na koordynacji pracy zespołu rejestracji w przychodniach CenterMed.
W zakresie administracyjnym także na projektowaniu i aktualizacji procedur obsługi klienta. Analogiczne działania są podejmowane w innych miastach, dlatego kandydat będzie współpracował nie tylko z lokalnym zespołem (współpraca z działami: Informatycznym,Pielęgniarskim, Zdrowia Publicznego, Kontrolingu i Analiz), ale także z koordynatorami z innych miast. Koordynowanie zespołu rejestracji będzie wiązało się z realizacją celów ilościowych i jakościowych. Współpraca z Dyrektorem Medycznym oraz Dyrektorem Obszaru zakłada pomoc w organizacji przyjęć pacjentów w obszarach: POZ, AOS Prywatnie oraz Medycyny Pracy.
Z wykonywanej pracy wymagane będzie przygotowanie formalnych raportów.
Wymagania
- Silna motywacja i zaangażowanie do podejmowania wyzwań związanych z rozwojem zawodowym w sektorze ochrony zdrowia
- Doświadczenie i łatwość w obsłudze komputera, pozytywne nastawienie do nowych technologii
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie – umożliwiająca swobodną obsługę pacjentów oraz pogłębianie wiedzy z anglojęzycznej literatury branżowej.
Doświadczenie/Umiejętności:
- Dobra znajomość branży usług medycznych
- Doświadczenie w zakresie obsługi pacjenta POZ, AOS, MP, koordynacji pracy zespołu,
- Mile widziane wykształcenie lub specjalizacja związana z Ochroną Zdrowia (np. Zdrowie Publiczne)
Umiejętności miękkie:
- Kreatywność i łatwość w rozwiązywaniu sytuacji problemowych
- Wykazywanie inicjatywy oraz zdyscyplinowania w realizacji zadań
- Empatia połączona z umiejętnością zachowania asertywności
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Wysoka troska o estetykę osobistą i otoczenia
OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zapewnienie realizacji działań w zakresie obsługi klienta w zgodzie z założeniami strategicznymi firmy.
- Organizacja procesów obsługi klienta w sposób zapewniający wysoką sterowalność oraz pełną przejrzystość realizowanych zadań.
- Organizacja pracy własnej oraz koordynacja pracy zespołu w sposób zapewniający realizację ilościowych i jakościowych celów zawartych w Operacyjnych Planach Działania.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznym zespole, ceniącym profesjonalizm i dobrą atmosferę
- Możliwość awansu w strukturze korporacyjnej
- Swobodę w wyborze taktyki realizacji zadań (przy uzasadnieniu ekonomiczno-merytorycznym oraz w zgodzie z założeniami strategicznymi)
OFERUJEMY SZKOLENIA Z ZAKRESU M.IN:
- Zarządzania relacjami z klientami
- Organizacji pracy i zarządzania w centrach telefonicznej obsługi klientów
- ISO 9000, ISO/IEC 27001
- Komputerowego systemu do obsługi przychodni KS SOMED
- Microsoft SharePoint (FIRMOWA BAZA WIEDZY)
- Microsoft Dynamics CRM