TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.
W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.
Koordynator Recepcji w Przychodni
Miejsce pracy: Warszawa
Praca stacjonarna w Przychodni na Mokotowie
Opis stanowiska:
- Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów
- Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
- Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
- Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
- Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki
- Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
- Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi
- Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych
- Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych
- Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni
- Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce
- Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki
- Realizacja dodatkowych zadań operacyjnych
- Układanie grafików personelu medycznego
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Dyspozycyjność w godzinach 8-19 od poniedziałku do piątku (praca zmianowa)
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na recepcji w branży medycznej - mile widziane
- Zorientowanie na potrzeby Pacjentów, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
- Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu
- Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
- Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office, łatwość w pracy z aplikacjami i programami autorskimi
- Mile widziana praca na systemach CRM do obsługi punktów usługowych/medycznych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się z klientem
- Entuzjazm i pogodne usposobienie
- Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik
- Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy!
- Pracę na pełny etat, na umowę zlecenie lub B2B
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji (placówka jest częścią wiodącej na polskim rynku firmy świadczącej usługi medyczne)
- Pracę w nowo otwartej klinice
- Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym i prężnie działającym zespole
- Dostęp do pakietu medycznego oraz karty multisport