PBG oil and gas Sp. z o.o. łączy wiedzę i doświadczenie wypracowane przez blisko 20-letnią działalność spółek z Grupy PBG.
Świadczy usługi w zakresie szerokiego spektrum instalacji, takich jak:
- obiekty i instalacje technologiczne związane z wydobyciem, przetwarzaniem i magazynowaniem ropy naftowej i gazu ziemnego,
- infrastruktury do magazynowania paliw, w tym baz paliwowych,
- kompletne instalacje tłoczni i turbin gazowych,
- stacje redukcyjne, węzły pomiarowe, rozdzielnie i mieszalnie gazu, LNG.
W związku z planowanymi kontraktami poszukujemy kandydata na stanowisko:
-
Opracowanie założeń harmonogramu realizacji obiektów, uzyskanie zatwierdzenia oraz nadzór nad wykonaniem,
-
Opracowanie struktury budżetu dla nadzorowanych obiektów, uzyskanie zatwierdzenia oraz nadzór nad wykonaniem,
-
Nadzór nad dokumentacją techniczną na każdym etapie jej realizacji, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Bieżąca koordynacja i uzgadnianie przyjętych rozwiązań z kierownikami branżowymi, inspektorami nadzoru oraz pozostałymi koordynatorami, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Opracowywanie, zapytań ofertowych zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Udział w ocenie ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Udział w negocjacjach z Poddostawcami i Podwykonawcami,
-
Udział w przygotowaniu umów z Poddostawcami i Podwykonawcami,
-
Bieżący nadzór nad realizacją zamówienia (dostawy, usługi) w celu zapewnienia zgodności dostaw z harmonogramem – kontrola realizacji harmonogramu, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Prowadzenie korespondencji z Poddostawcami i Podwykonawcami. Udział w testach i odbiorach u Poddostawców oraz na placu budowy,
-
Weryfikacja dokumentacji technicznej i odbiorowej dostaw, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Udział w odbiorach dostaw na placu budowy, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Nadzór nad kompletacją dokumentacji jakościowej dostaw oraz dokumentacji odbiorowej na placu budowy, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Nadzór merytoryczny nad pracami na obiekcie (kontrola merytoryczna pracy Podwykonawców przy udziale Inspektora Nadzoru Wykonawcy), zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Bieżąca kontrola prac prowadzonych na placu budowy pod kątem zgodności z harmonogramem oraz pod względem zgodności z dokumentacją techniczną, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Udział w przygotowaniu dokumentacji i instalacji do odbiorów zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Raportowanie zgodnie z ustaloną podległością zawodową stanu zaawansowania prac, realizacji planów, identyfikacja zagrożeń, wszelkich odchyleń i opracowywanie działań naprawczych, zgodnie ze specjalizacją branżową,
-
Wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji Zintegrowanych Systemów Zarządzania.
-
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek studiów – Elektrotechnika lub pokrewne,
-
Biegła znajomość obsługi komputera (Excel, AutoCad, MsProject),
-
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
-
Znajomość zagadnień branżowych i obowiązujących w branży standardów i norm,
-
Dyspozycyjność i zadaniowość w podejściu do obowiązków, zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności organizacyjne,
-
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
-
Znajomość rynku dostawców i podwykonawców,
-
Język angielski w mowie i w piśmie w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
-
Uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem,
-
Czynne prawo jazdy kat. B.
-
Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
-
Wynagrodzenie stałe oraz docelowo system premiowy uzależniony od jakości wykonanych prac,
-
Zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.