Perfect Consulting - Rekrutacja – Szkolenia – Coaching - od 1999 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne dla wszystkich sektorów na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Gwarantujemy rzetelność, bezpieczeństwo, partnerstwo.
Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Koordynator Projektu / Project Manager
Miejsce pracy: okolice Kartuz
Nr ref.: 97/05/2017
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Organizacja i nadzór nad realizacją procesu pozyskania projektu, przygotowania dokumentacji technicznej 2D i 3D,
- Opracowanie harmonogramów realizacji projektów i nadzór nad ich realizacją,
- Prowadzenie uzgodnień dotyczących wymogów jakościowych produktu,
- Przygotowywanie analiz dotyczących nowych koncepcji, produktów, rozwiązań technicznych oraz przedkładanie wniosków wynikających z tych analiz,
- Doradztwo techniczne w zakresie projektowania i wykonawstwa,
- Opracowywanie materiałów technicznych związanych z realizacją katalogu produktów,
- Wspomaganie w negocjacjach cenowo - technicznych oraz współpraca w fazie rozruchowej projektu z działami produkcyjnymi w szczególności opracowanie procesów produkcyjnych produktu,
- Tworzenie kalkulacji dla powierzonych produktów oraz ich ciągła aktualizacja,
- Reprezentowanie potrzeb klienta w zakresie projektu,
- Optymalizacja procesów produkcyjnych pod kątem ciągłej poprawy jakości i ekonomiki wytwarzanych produktów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: technologia drewna/ mechanika
- Minimum 3-5 lat doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku lub opcjonalnie w charakterze doradcy technicznego w branży produkcji mebli tapicerowanych i drewnianych lub pokrewnych,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w ramach koncernu oraz umożliwiająca wypełnianie obowiązków i realizację projektów, mile widziana znajomość języka szwedzkiego,
- Znajomość zagadnień zarządzania procesem produkcyjnym,
- Znajomość pracy w środowisku MS Windows, pakiecie MS Office oraz SolidWorks, AutoCad lub podobnych,
- Zdolności organizacyjne i analityczne oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
- Umiejętność projektowania procesów technologicznych,
- Doświadczenie w obsłudze systemów ERP,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoka umiejętność planowania czasu pracy oraz samodyscyplina
- Gotowość do częstych podróży służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Ciekawą i satysfakcjonującą pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i kompetencji,
- Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych,
- Opiekę medyczną,
- 3-4 tygodniowy urlop w lipcu.