Koordynator Projektu IT integracji systemowych / Koordynator ds. Klienta
Warszawa
ZAJMIESZ SIĘ:
Koordynacją kontaktu z klientami (również międzynarodowymi) oraz koordynacją procesu migracji klientów na najnowsze wersje komunikacji EDI / API. Oznacza top głównie:
- kontakt z zespołami IT po stronie klienta, ustalanie ram czasowych potrzebnych na wykonanie każdego etapu migracji po obu stronach, w taki sposób aby założone cele były osiągalne,
- komunikowanie ryzyka przy wdrożeniu poszczególnych klientów lub / i potrzeby uzyskania wsparcia np. z działu handlowego (w przypadku braku kontaktu lub odpowiedzi),
- aktualizowanie statusu prac (na poziomie klienta) w trakerze wdrożeń,
- przygotowywanie statusu wdrożenia, w formie statystyk na potrzeby zespołu projektowego,
- przedstawianie statusu wdrożenia podczas spotkań z zespołem projektowym,
- dokumentowanie FAQ, które zgłaszają klienci podczas wdrożenia, wraz z odpowiedziami uzyskanymi od zespołu konsultantów
- DODATKOWO - Pierwsza linia wsparcia dla klientów
- monitorowanie kolejki incydentów zgłoszonych do zespołu (mailowo lub przez portal)
- przypisywanie incydentów do odpowiedniego konsultanta / monitorowanie postępu prac etc.
- Udzielanie wsparcia w przypadku mniej skomplikowanych zagadnień.
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- doświadczenia z zakresu obsługi klienta w szeroko rozumianej branży IT
- biegłej znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (praca wymaga kontaktu z klientami z zagranicy),
- przynajmniej podstawowej znajomości zagadnień z zakresu integracji systemowych (EDI / Web Services / API, Interfejs),
- znajomości MS Office, w szczególności Excela na poziome średnio zaawansowanym (projektowanie arkuszy do zbierania danych / umiejętność przedstawienia danych w formie wykresów itp.)
- systematyczności, dobrej organizacji pracy
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- doświadczenie w pracy z systemami TMS – będzie dodatkowym atutem.
ZAOFERUJEMY CI:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość długofalowej współpracy
- elastyczną formę współpracy (do wyboru B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie)
- opiekę profesjonalnego konsultanta podczas procesu rekrutacji oraz w trakcie trwania współpracy
- pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na zdrowie i życie, karta sportowa, doradztwo księgowe
- współpracę z doświadczonym zespołem.