Caritas Polska jest największą organizacją społeczno-charytatywną działającą z ramienia Konferencji Episkopatu Polski, która niesie profesjonalną wielowymiarową pomoc osobom najbardziej potrzebującym. Obecnie realizujemy wiele projektów humanitarnych, w tym zagranicznych.
Obecnie, poszukujemy osoby, która z chęcią przygotuje różnego rodzaju analizy, raporty, zestawienia i oprócz codziennych zadań, aktywnie wesprze organizację przy audytach. społeczne w obszarze wolontariatu, ekologii integralnej, pomocy humanitarnej i rozwojowej; działania formacyjne, programy pomocy zagranicznej (doraźnej i rozwojowej).
Koordynator Projektów w dziale komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- koordynowanie przebiegu kampanii komunikacyjnych Caritas Polska, zarówno krajowych jak i zagranicznych
- koordynowanie i współtworzenie konceptów kreatywnych kampanii oraz kierowanie pracą zespołu; producentów video, grafików, copywriterów itp.
- aktywny i bezpośredni kontakt z partnerskimi organizacjami w celu pozyskania materiałów promocyjnych dla kluczowych kierunków działań organizacji (m.in. Ukraina, Bliski Wschód, Wenezuela, Jemen)
- planowanie i nadzór nad tworzeniem projektów komunikacyjnych w Social Mediach zgodnie z procedurami wewnętrznymi
- monitorowaniei analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji
- dbałość o spójną komunikację dot. realizowanych projektów
- współpraca z działami biorącymi udział w innych projektach min. dotyczących ekologii, seniorów, migrantów czy wolontariatu
- udział w delegacjach krajowych lub/i zagranicznych do krajów, gdzie niesiona jest pomoc przez Caritas Polska
- zarządzanie pracą podległego zespołu.
Wymagania
- doświadczenie w pracy zawodowej związanej z marketingiem i produkcją materiałów audiowizualnych
- j.angielski – zaawansowany w mowie i piśmie, min.B2
- gotowość do podróży służbowych
- umiejętność pracy w zespole
- wysokie poczucie obowiązkowości, terminowość
- umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie
- przywiązywanie wagi do detalu i wysokie poczucia estetyki
- proaktywność w inicjowaniu różnych działań, wychodzeniu z propozycjami i nowymi pomysłami
- nastawienie na cel - doprowadzania pomysłów i konceptów do realizacji
- znajomość Google Analytics, Social Media
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie pracy w agencji reklamowej
- doświadczenie w obszarze produkcji i postprodukcji video (operator kamery, montaże)
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
- pracę w dogodnej lokalizacji
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze
- prywatną opiekę medyczną.