Ogłoszenie numer: 8420508, z dnia 2023-08-04
Jesteśmy dużą, aktywną organizacją pozarządową z obszaru polityki społecznej, działającą od 2000 r. Są dla nas ważne: mądre pomaganie, drugi człowiek, rozwiązania systemowe, odpowiedzialność, samodzielność, empatia, przyjazna komunikacja i efektywność, a także nowe technologie wspomagające pracę. Cenimy liderów umiejących współpracować w grupie.
Ze względu na zbliżający się wakat - poszukujemy osoby, która uzupełni zespół administracyjny naszej organizacji pozarządowej.
Koordynator projektów / pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Opis stanowiska
Jeżeli pisanie i liczenie to coś, w czym czujesz się dobrze, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy wielostronicowych regulaminów i umów, potrafisz wyłapać najdrobniejszy błąd logiczny lub liczbowy, ale oprócz tego lubisz ludzi i potrafisz tworzyć dobrą komunikację indywidualnie i w grupie – to chętnie Cię poznamy!
Jeśli do tego lubisz ambitne wyzwania, szybko adaptujesz się do częstych zmian, umiesz racjonalnie planować i zarządzać dynamicznymi sytuacjami, a samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy w zgranym zespole to dla Ciebie ciekawa propozycja - czytaj dalej.
Poszukujemy pozytywnej i samodzielnej osoby, która wspólnie z nami chce koordynować i zarządzać projektami społecznymi!
Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.:
- Koordynowanie powierzonych projektów, w oparciu o dokumentację (umowy, harmonogramy, kosztorysy) i obowiązujące przepisy, m.in. z zakresu ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, a także ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- Sporządzanie raportów i zestawień okresowych, opracowywanie sprawozdań wg obowiązujących wzorów
- Kontakt z urzędami i specjalistami zaangażowanymi w realizację działań
- Analiza, weryfikacja i sporządzanie dokumentów związanych z koordynowanymi projektami
- Opracowywanie wniosków aplikacyjnych wg wytycznych konkursowych i standardów stowarzyszenia
- Wykonywanie czynności administracyjno-finansowych z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania
- Nadzór nad jakością, przewidywanie i zapobieganie ryzykom, a w sytuacjach ewentualnych odstępstw adekwatne reagowanie i rozwiązywanie problemów (z wykorzystaniem doświadczeń innych koordynatorów)
- Aktywne poszukiwanie źródeł finansowych i konkursów na ciekawe projekty
- Włączanie się w podejmowane inicjatywy społeczne stowarzyszenia
Wymagania
Aplikuj, jeżeli:
- masz wykształcenie wyższe (co najmniej mgr)
- posiadasz zdolności analityczne (łączenie informacji z różnych obszarów w formatach liczbowym i treściowym)
- posiadasz doświadczenie pracy metodą projektu (mile widziane)
- swobodnie, poprawnie i logicznie redagujesz pisma i informacje
- lubisz budować pozytywne relacje, a komunikatywność i wysoka kultura osobista to dla Ciebie oczywistość
- dbasz o ciągłość procesów, w poczuciu odpowiedzialności za nie, w tym, gdy jest w toku wiele spraw jednocześnie
- patrzysz na wykonywaną pracę szeroko, z różnych perspektyw, nie przywiązujesz się do raz wypracowanych rozwiązań, a dążysz do optymalizacji i ciągłego usprawniania, z poszanowaniem zasad standaryzacji
- biegle obsługujesz komputer (w tym excel, word, outlook, onedrive, teams, acrobat reader) i lubisz nowoczesne, cyfrowe narzędzia pracy
- umiesz radzić sobie z planowaniem i wykonywaniem wielu zadań jednocześnie pod presją czasu i nieprzekraczalnych terminów
- akceptujesz pracę w biurze, a niekiedy w terenie; wiesz, że czasem trzeba elastyczności, pracownika i pracodawcy, by pogodzić sprawy zawodowe, życiowe oraz cele organizacji działającej dla ludzi
- wiesz, co oznacza praca zespołowa i bliska Ci jest zasada "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego"
Oferujemy
- możliwość rozwoju w dużej i doświadczonej organizacji pozarządowej
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę), w elastycznej strukturze (czas rozpoczęcia pracy 7.00-8.00, do 21 dni pracy zdalnej w roku), z wynagrodzeniem uwzględniającym rozwój Twoich kompetencji i podejmowanych odpowiedzialności
- wsparcie opiekuna w pierwszym okresie pracy
- dynamiczną pracę pełną ambitnych wyzwań, z ciekawymi ludźmi wokół
- samodzielność w planowaniu i realizacji zadań oraz wsparcie zespołu w rozwiązywaniu trudności
- sprzęt służbowy (laptop, ergonomiczne stanowisko pracy, oprogramowanie chmurowe, dedykowane aplikacje)
- dobrze wyposażone i estetyczne biuro w centrum Nowego Sącza
- swobodny dresscode
- świadczenia dodatkowe (darmowy dostęp do kawy, herbaty i wody w pomieszczeniu socjalnym, wyjazdy i spotkania integracyjne, szkolenia, bony świąteczne)
- środowisko pracy, w którym ceniona jest współpraca, odpowiedzialność, poszukiwanie optymalnych rozwiązań oraz profesjonalizm
- przyjazną atmosferę w zaangażowanym zespole ludzi z pasją
Poznaj
Stowarzyszenie SURSUM CORDA
Stowarzyszenie Sursum Corda („w górę serca”) powstało w 2000 r., od 2004 r. posiadamy status organizacji pożytku publicznego. Jesteśmy organizacją pozarządową z Nowego Sącza. Nasz zespół to ludzie, dla których jest ważna misja organizacji, wysokie standardy działania, innowacyjność, skuteczność, stały rozwój, podejmowanie nowych wyzwań i wiara w to, co się robi.
- nagrody Marszałka Woj. Małopolskiego „Kryształy Soli” dla najlepszej organizacji pozarządowej w województwie w obszarze „polityka społeczna”,
- „Amicus Hominum” - nagrody samorządu Woj. Małopolskiego (dla Członka Zarządu Stowarzyszenia),
- regionalnej statuetki „Ziarnko Gorczycy” za „wyzwalanie dobra w ludziach oraz porządkowanie jego porywów tak, by przynosiły optymalne efekty, za profesjonalizm i uczciwość, ustanawianie wysokich standardów w pracy organizacji pozarządowych”,
- nagrody Prezydenta Miasta N. Sącza „Pro Publico Bono” za działalność społeczną.