DGS Poland Sp. z o.o. (dawniej Oticon Polska Production Sp. z o.o.) należy do William Demant Holding, który skupia szereg niezależnych firm i marek, zajmujących się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą aparatów słuchowych, urządzeń diagnostycznych oraz interaktywnych urządzeń komunikacyjnych. WDH wraz z 8 tyś. pracowników i przychodami wartości ponad 1,1 miliarda euro rocznie, zajmuje pozycję światowego lidera na rynku, w swojej branży. DGS stanowi nową tożsamość dla organizacji wewnętrznych usług w ramach WDH zmierzającą do wykonywania szeregu funkcji w tym IT, Finanse, HR, Produkcja, Jakość i Logistyka. Firma DGS Poland rozwija obecnie w Mierzynie k. Szczecina obszary usług wspólnych i zatrudnia ponad 2000 osób, oferując usługi wspierające działalność firm w sposób efektywny i profesjonalny.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- możliwość tworzenia struktur nowego działu w DGS w obszarze Logistyki w ramach Customer Service
- uczestnictwo w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek globalny
- prowadzenie i uczestnictwo w międzynarodowych projektach
- rzeczywisty wpływ na jakość procesu wdrażania nowych produktów
- samodzielne stanowisko z ogromnymi możliwościami rozwoju
- koncepcyjną współpracę z Działem R&D, Marketingu i Sprzedaży
- masz doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
- brałeś/aś udział w realizacji projektów wdrożeniowych
- pracujesz z systemami ERP i masz wiedzę na temat Globalnego Łańcucha Dostaw
- jesteś otwarty/a, dobrze zorganizowany, nie boisz się nieszablonowych rozwiązań, ani wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom Klientów
- Twoja znajomość angielskiego pozwala Ci na swobodną komunikację
- jesteś gotowy/a do wyjazdów służbowych do Danii i Szwajcarii
- zapewnienie poprawnego wdrożenia na rynek nowych produktów
- koordynacja realizacji kampanii i procesu wprowadzania nowych produktów we współpracy z działami wspierającymi
- inicjowanie i uczestnictwo w projektach usprawniających
- obsługa zamówień nowych produktów i próbek, w porozumieniu z działem R&D, Sprzedaży i Marketingu oraz zgodnie z potrzebami Klientów
- współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz wsparcie Klientów wewnętrznych i zewnętrznych przed, w trakcie oraz po wprowadzeniu nowych produktów
- przygotowywanie raportów, analiza danych, wprowadzanie działań usprawniających do istniejących procesów