• Organizacja i realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla;
• Redagowanie i aktualizacja ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji;
• Aktywne budowanie i zarządzanie bazą Kandydatów;
• Prowadzenie obsługi administracyjnej zatrudnionych pracowników;
• Rozliczanie czasu pracy;
• Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz z Pracownikami.
• Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych;
• Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji zatrudnienia;
• Wiedza z zakresu prawa pracy oraz ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych;
• Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw i projektów;
• Gotowość pracy pod presją czasu, komunikatywność i dokładność w realizacji zadań;
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
• Czynne prawo jazdy kat. B.
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia i bogaty system benefitów (Multisport, opieka medyczna);
• Współudział w realizacji ciekawych i ambitnych projektów
• Możliwość stałego podnoszenia kompetencji i poszerzania specjalistycznej wiedzy;
• Pakiet szkoleń;
• Dostęp do branżowego know-how.