Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie list płac; Weryfikacja planowanych harmonogramów oraz ich ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy pracowników; Sporządzanie dokumentacji oraz raportów dla ZUS, US, PFRON, GUS;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator pracowników tymczasowych
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Nr Ref.: KPT/008/LFM
obsługa administracyjno-kadrowa pracowników tymczasowych
stała współpraca z administracją Manpower
wdrażanie i kontakt z pracownikami
przygotowywanie raportów (związanych z jakością i bezpieczeństwem wykonywanej pracy)
monitorowanie pracy pracowników tymczasowych (kontrola czasu pracy, ocena i informacja zwrotna dotycząca jakości wykonywanej pracy)
dyspozycyjność do pracy w trybie zmianowym (zmiana dzienna/nocna, praca również w weekendy, 4dni/tydz, 10,5 godz)
prawo jazdy kat. B
znajomość języka angielskiego
dobra znajomość pakietu Office
umiejętność obsługi komputera
umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
zdolności interpersonalne, komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów
możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
udział w międzynarodowym projekcie
przyjazną atmosferę pracy
pakiet socjalny (kartę multisport, prywatna opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
dofinansowany posiłek
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie list płac; Weryfikacja planowanych harmonogramów oraz ich ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy pracowników; Sporządzanie dokumentacji oraz raportów dla ZUS, US, PFRON, GUS;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...