ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Aktualnie dla naszego Klienta, innowacyjnej firmy z branży pocztowo-kurierskiej prowadzącej działalność w Polsce i za granicą, poszukujemy osób do pracy w charakterze:
Koordynator Pracowników Tymczasowych
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- bieżąca realizacja zamówień Klientów
- ciągła rekrutacja pracowników
- kontakt z Klientami - telefoniczny, mailowy oraz osobisty
- koordynowanie pracy pracowników.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi – mile widziane
- umiejętność pracy pod presją czasu
- samodyscyplina
- dyspozycyjność od pon.-pt. w godz. 9-17
- umiejętność analitycznego myślenia
- miła aparycja
- nienaganna prezencja
- umiejętność pracy w zespole
- czynne prawo jazdy kat. B oraz własny samochód będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- umowę cywilno- prawną
- możliwość długotrwałej współpracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- elastyczne godziny pracy (praca w trybie Home Office)
- niezbędne narzędzia pracy
- bezpłatne szkolenia
- opiekę Managera oraz doświadczonych Koordynatorów
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego oraz wyników pracy.