Media Markt jest liderem na rynku elektroniki użytkowej w Polsce. To, co nas wyróżnia to bogata oferta produktów i usług, a także najwyższe standardy obsługi Klienta. Ale to nie wszystko! Wyróżniamy się też podejściem do naszych Pracowników. Stawiamy na ich samodzielność oraz wzajemny szacunek i otwartość. Sukces Media Markt to suma sukcesów wszystkich naszych Pracowników. To właśnie dzięki nim Klienci wracają do nas i polecają nas!
Chcesz być częścią naszego sukcesu, zdobyć doświadczenie w branży i poznać ciekawych ludzi? Dołącz do nas! Podziel się z nami swoją pasją.
Aktualnie do naszego sklepu w Markach, w CH M1, poszukujemy dynamicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
Koordynator / Pracownik Zespołu Obsługi Sprzedaży Internetowej
Miejsce pracy: Marki
P304/2016
- bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych CMS - przyjmowanie zamówień, zmiana statusów, komunikacja
- weryfikacja dostępności, jakości oraz zebranie i zabezpieczenie towaru z zamówień internetowych
- współpraca z innymi działami w zakresie przygotowania i weryfikacji zamówionego towaru
- przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów
- uprzejma i fachowa obsługa klientów na terenie sklepu oraz mailowa i telefoniczna
- pasja, energia, inicjatywa
- otwartość i umiejętność komunikowania się
- odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- silna orientacja na realizację celów
- wykształcenie minimum średnie
- biegła obsługa komputera
- dyspozycyjność
- stabilne zatrudnienie i bogaty pakiet socjalny
- dostęp do nowoczesnych technologii
- szkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacji
- motywujący system premii uzależniony od stopnia realizacji wyznaczonych celów
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku