Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów. Realizujemy również projekty teletechniczne dla operatorów telefonicznych.
Obsługiwany region: woj. dolnośląskie, łódzkie, opolskie, wielkopolskie
- Współodpowiedzialność za budżet sprzedaży i kosztów sieci salonów;
- Współodpowiedzialność za wynik finansowy salonów sprzedaży;
- Nadzór nad stanem zapasów i rotacją zapasów magazynowych dla sprzedawanych produktów;
- Współodpowiedzialność za koordynację wszystkich działań związanych z logistyków zamówień
- Współodpowiedzialność za jakość realizowanych usług w salonach sprzedaży;
- Współodpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów obsługi i realizacji procedur operacyjnych;
- Współpraca z kierownikami podległych salonów.
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 2 letnie doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu rozproszoną strukturą sprzedaży – preferowane doświadczenie w branży retail;
- Doświadczenie w budżetowaniu i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, marże i wynik finansowy;
- Doświadczenie w optymalizacji procesów operacyjnych w salonach;
- Doświadczenie w wyborze asortymentu do sprzedaży, dostawach, zarządzaniu produktem i ceną;
- Znajomość technik negocjacyjnych i motywacyjnych;
- Umiejętność szybkiego działania i efektywnej organizacji pracy własnej;
- Orientacja na cele, zdolności analityczne, zaangażowanie, profesjonalizm w działaniu;
- Prawo jazdy kat. B., własny samochód;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
- Doświadczenie zawodowe lub znajomość rynku telekomunikacyjnego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w ramach B2B;
- Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy;
- Prywatna opieka medyczna, Benefit, ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach; stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.