Koordynator odbioru odpadów
Miejsce pracy: Płock
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału.
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz, współpraca z Urzędami.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów na odbiór odpadów w ramach miejskiego/gminnego systemu gospodarowania odpadami,
- Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie naliczenia kar za nieprawidłowości w realizacji umów
- Nadzorowanie procesu reklamacji i analiza prawidłowego przebiegu tego procesu
- Budowanie współpracy z klientami.
- Tworzenie raportów do Zarządu.
- Nadzór nad wykonywaniem kontraktów.
- Zarządzanie, nadzorowanie, szkolenie i organizowanie pracy podległym pracownikom.
- Prowadzenie rekrutacji, wdrażanie, szkolenie nowych pracowników.
- Przygotowywanie grafików, rozliczeń godzinowych;
- Zarządzanie zespołem, współpraca z Zarządem.
- Nadzorowanie efektywnego wykorzystywania istniejących zasobów.
- Monitorowanie i kreowanie najwyższych standardów pracy oraz jakości usług.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe -zarządzanie, logistyka lub pokrewne.
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządcze (osobowości lidera, umiejętności delegowania zadań, mierzenia wyników).
- Samodzielności i kreatywności w realizacji powierzonych zadań.
- Wysoki poziom asertywności i zdolności komunikacyjnych.
- Umiejętność ustalania priorytetów, podejmowania decyzji oraz kierowania zespołem.
- Sumienności, lojalności i dyskrecji.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Szansę na rozwój zawodowy.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności.
- Pakiet świadczeń socjalnych.