poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- masz min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym (mile widziane w ochronie osób i mienia);
- posiadasz minimum 4-letni stażu pracy, w tym 1 rok w służbach ochrony;
- znasz normy branżowe oraz ustawę o ochronie osób i mienia wraz z aktami wykonawczymi;
- posiadasz wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (mile widziany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego);
- posiadasz legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni;
- posiadasz wiedzę z zakresu obsługi urządzeń ATM oraz zarządzania zespołami konwojowymi realizującymi zadania związane z obsługą urządzeń bankomatowych (mile widziane);
- posiadasz znajomości przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego z zakresu obrotu gotówkowego;
- posiadasz uprawnienia Operatora Kontroli Bezpieczeństwa – certyfikat ULC (mile widziane);
- posiadasz umiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego;
- znasz pakiet Microsoft Office;
- posiadasz prawo jazdy kat. B oraz wyrażasz zgodę na wykorzystanie własnego samochodu do celów służbowych.
- monitorowanie zarządzania przypływami gotówki na podległym obszarze działania;
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi PP S.A. oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie organizacji i realizacji usług cash processingu;
- koordynacja przedsięwzięć w zakresie działalności usługowej realizowanej na podległym obszarze;
- badanie i ocena jakości realizowanych usług;
- przygotowywanie zestawień statystycznych, analiz, sprawozdań i prognoz w zakresie realizacji usług cash processingu;
- opracowanie projektów procedur, regulaminów, wzorów dokumentów związanych ze świadczeniem usług koncesjonowanych;
- wykonywanie kontroli funkcjonalnych, opracowanie raportów z przeprowadzonych kontroli.
- nadzór nad aktualizacją siatki połączeń oraz terminów obsługi placówek;
- opracowanie, monitorowanie i optymalizacja tras konwojowych oraz prowadzenie analiz ich rentowności;
- inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zmniejszenie kosztów obsługi klientów;
- prowadzenie gospodarki bronią i amunicją na podległym terenie;
- nadzór nad zadaniami i prowadzoną dokumentacją w Sekcji Ochrony.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym