Corten Medic to zespół, który łączy troska o zdrowie Pacjentów i zamiłowanie do zdobywania rynku medycznego w Polsce. Dużą wagę przykładamy do tego, by zwracające się do naszych lekarzy osoby znalazły nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale również ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się Centrum Medycznym. Przez 27 lat obecności na rynku osiągnęliśmy pozycję zaufanego partnera wśród swoich Pacjentów. Corten Medic świadczy usługi medyczne w przychodniach na teranie Warszawy (w dzielnicach - Śródmieście, Ursynów, Mokotów, Praga Północ. Targówek, Białołęka), w Radomiu, Pruszkowie, Zwoleniu, Milanówku oraz Kielcach.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
- Zarządzanie podległym personelem Biura Obsługi pacjenta VIP
- Nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez podległy zespół
- Kompleksowa, profesjonalna obsługa i budowanie długotrwałych relacji z pacjentami Kliniki, tworzenie pozytywnych relacji z pacjentami
- Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjenta zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Aktywna sprzedaż i promowanie usług medycznych Kliniki.
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji
- Reprezentowanie i budowanie Pozytywnego wizerunku Kliniki
- Sporządzanie grafików pracy zapewniających pełną dostępność do usług medycznych.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie wykazu obrotów z przyjęciem odpowiedzialności za stan kasy.
- Współpraca z przełożonymi w zakresie sprzętu i leków, zgłaszanie zapotrzebowania do listy zakupów, informowanie o stanie zapasów w celu terminowego uzupełnienia.
- Dbanie o estetykę i czystość Kliniki
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w obsłudze pacjenta lub klienta, mile widziane w obsłudze klienta premium
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Dobra organizacja własnej pracy i silna motywacja w realizacji wytyczonych celów.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja),
- Kultura osobista
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne, komunikacyjne oraz umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność szybkiego przyswajania informacji i biegła obsługa komputera
- Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, opanowanie, nastawienie na pacjenta
- Gotowość do pracy zmianowej (praca zmianowa w godzinach 8.00-20.00)
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Bezpieczeństwo zatrudnienia - umowa o pracę
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem
- Nowoczesne narzędzia pracy