ENEL-MED istnieje od 1993 roku. Od 2011 roku jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. W skład Grupy ENEL-MED wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej i medycyny sportowej. W ENEL-MED pracuje ok. 2 500 osób, a obsługiwanych jest ponad 700 000 pacjentów.
W trosce o najwyższy poziom obsługi naszych klientów, do naszego Oddziału Zacisze w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiego standardu bezpośredniej obsługi pacjenta poprzez:
-
zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem recepcyjnym (w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, bieżących szkoleń i coachingów oraz oceny pracy),
-
wdrażanie i skuteczne egzekwowanie standardów obsługi pacjenta,
-
nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych oraz innymi akcjami proklienckimi,
-
kontrolę procesu zarządzania nieuregulowanymi płatnościami,
-
koordynację procesu reklamacji w Oddziale.
Od kandydatów oczekujemy:
-
min. 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi klienta indywidualnego w dużej firmie usługowej,
-
doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży,
-
empatii i nastawienia proklienckiego,
-
nastawienia na rezultat,
-
doświadczenia w pracy na miernikach biznesowych,
-
umiejętności podejmowania decyzji,
-
dobrej znajomości języka angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pacjentem).
Oferujemy:
-
możliwość pracy w prężnie rozwijającym się ogólnopolskim Centrum Medycznym o stabilnej pozycji rynkowej,
-
szansę realizacji ambicji zawodowych dzięki możliwości wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez Oddział,
-
opiekę medyczną.