Czy oglądając „Klan” zastanawiałeś się, gdzie są tak nowoczesne kliniki, jak ta należąca do serialowego doktora Lubicza? Jej nazwa „Elmed” to nie przypadek. Pierwowzorem i pierwszym planem zdjęciowym był nasz oddział na Zaciszu. Założona w 1993 roku przychodnia była tak innowacyjna, że zainspirowała twórców serialu. Teraz jesteśmy spółką notowaną na GPW, a w skład Grupy ENEL-MED wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej i medycyny sportowej. Pracuje u nas ok. 2 500 osób, a obsługujemy ponad 700 000 pacjentów.
Koordynator Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiego standardu bezpośredniej obsługi pacjenta w placówce medycznej poprzez:
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem recepcyjnym (w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, bieżących szkoleń i coachingów oraz oceny pracy),
- koordynację procesu reklamacji w oddziale,
- wdrażanie i skuteczne egzekwowanie standardów obsługi pacjenta,
- nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych oraz innymi akcjami proklienckimi,
- kontrolę procesu zarządzania nieuregulowanymi płatnościami.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi klienta indywidualnego w dużej firmie usługowej,
- doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży,
- empatii i nastawienia proklienckiego,
- nastawienia na rezultat,
- doświadczenia w pracy na miernikach biznesowych,
- umiejętności podejmowania decyzji,
- dobrej znajomości języka angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pacjentem).
Oferujemy:
- możliwość pracy w prężnie rozwijającym się ogólnopolskim Centrum Medycznym o stabilnej pozycji rynkowej,
- umowę o pracę,
- szansę realizacji ambicji zawodowych dzięki możliwości wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez Oddział,
- opiekę medyczną,
- kartę sportową.
Poznaj Profil Pracodawcy