Ogłoszenie numer: 1936236, z dnia 2018-04-02
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Koordynator obsługi klienta (pacjentów)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Monitorowanie procesu obsługi pacjenta w Centrach Medycznych
- Koordynowanie procesów zależnych, związanych z obsługą pacjentów
- Opracowywanie wewnętrznych procedur związanych z pracą Biura Obsługi Pacjenta
- Dostarczanie rozwiązań do Centrów Medycznych służących poprawie obsługi pacjenta
- Koordynowanie sprzedaży do klientów indywidualnych oraz biznesowych
- Wsparcie działu sprzedaży i marketingu w realizacji inicjatyw
- Przygotowywanie analiz, raportów dotyczących obsługi pacjentów, sprzedaży
- Realizacja bieżących zadań w pionie rozwoju
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą pacjenta lub sprzedaży
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Dobrej znajomości pakietu MS Office
- Znajomość procesów i procedur związanych z obsługą pacjenta (klienta)
- Łatwość w przygotowywaniu i redagowaniu pism
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość rozliczeń z NFZ będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Praca w młodym, dynamicznym zespole
- Życzliwą atmosferę w pracy oraz wsparcie od pierwszego dnia
- Precyzyjną ścieżkę kariery w strukturach firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.