Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Marketingu (branża IT)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3636 dni temu
Koordynator Marketingu (branża IT)
Warszawa
Koordynator Marketingu (branża IT)
Warszawa
Nr Ref.: 1053177

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta, dostawcy zaawansowanych technologii informatycznych, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator Marketingu – miejsce pracy: Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w realizacji strategii sprzedaży i planowaniu działań marketingowych w obszarze social media i e-mail marketingu. Koordynator Marketingu będzie miał za zadanie pozycjonowanie produktów na rynku z uwzględnieniem segmentacji rynku i działań konkurencji, przygotowywanie prezentacji dla Klientów i prowadzanie analiz wyników. Kluczowym zadaniem będzie również współpraca z producentami na rynku IT w zakresie wprowadzania do oferty nowych produktów i rozwiązań. KM będzie również zaangażowany w nadzorowanie programów promocyjnych oraz współorganizację konferencji i szkoleń.

Czekamy na aplikacje od osób z wiedzą o branży IT oraz doświadczeniem pracy w środowisku korporacyjnym, mile widziane doświadczenie w pracy operacyjnej w marketingu w branży IT. Szansę sprawdzenia się na stanowisku Koordynatora Marketingu ma osoba z analitycznym podejściem do planowania i wdrażania strategii marketingowych oraz komunikatywną znajomością jęz. angielskiego. Wymagana jest również znajomość programów PS oraz Power Point.

Nasz Klient oferuje pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz atrakcyjne wynagrodzenie, a także możliwość podnoszenia kwalifikacji i współpracy z największymi koncernami IT.

Zainteresowane osoby zapraszamy do pilnego aplikowania przez system online.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...