Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail, która od ponad trzydziestu lat oferuje swoje produkty milionom klientów na całym świecie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Koordynator Łańcucha Dostaw.
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii logistycznej dla wybranych klientów zlokalizowanych na terenie Polski. Poprowadzi projekty wspierające rozwój biznesu i budujące wartość w łańcuchu dostaw.
Koordynator Łańcucha Dostaw Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/77/1008/SC
Zakres obowiązków:
- Współpraca z operatorem logistycznym,
- Monitorowanie, poprawa operacji w magazynie (pick & pack, zarządzanie zapasami),
- Organizacja inwentaryzacji (3 razy w roku), wyjaśnianie różnic,
- Kontrola stanów magazynowych pod kątem produktów przeterminowanych / zalegających w magazynie wyrobów gotowych,
- Rozliczanie / kontrola kosztów magazynowych, transportowych (operator logistyczny + firmy kurierskie),
- Organizacja wysyłek zamówień do agencji marketingowych itp. (tzw. zamówienia specjalne),
- Kontrola terminowości i jakości dostaw do klientów,
- Monitorowanie reklamacji od klientów z winy operatora / kuriera,
- Współpraca z firmami kurierskimi, kontrola kosztów, wprowadzanie nowych opcji dostaw,
- Kontrola wskaźników jakościowych we współpracy z operatorem logistycznym oraz firmami kurierskimi,
- Raportowanie wyników do centrali (status reklamacji od klientów, realizacja zamówień, wskaźnik pokrycia zapasami, terminowość dostaw).
Wymagania:
- Doświadczenie w logistyce min. 3 lata,
- Znajomość zagadnień dotyczących kontroli i optymalizacji zapasów,
- Znajomość zagadnień jakości produktów (współpraca z działem jakości i bezpieczeństwa),
- Znajomość zagadnień finansowych, które są stosowane w logistyce – analiza kosztów, rozliczanie faktur,
- Analityczny umysł (analiza danych),
- Dobra znajomość Excel,
- Dobra znajomość języka angielskiego,