W związku z rozwojem firmy, poszukujemy dwóch osób do roli Koordynatorów projektów budowlanych do obszarów północnej oraz południowej Polski.
- koordynacja i nadzór podczas realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie przebudowy / aranżacji wnętrz zgodnie z wymaganiami oraz wewnętrznymi standardami i procedurami firmy realizowanych na terenie kraju,
- udział w wizjach lokalnych w celu weryfikacji zakresu i potrzebnych zmian,
- planowanie harmonogramu realizacji inwestycji,
- wsparcie w obszarze optymalizacji kosztowej oraz zakresowej,
- bieżąca kontrola procesu realizacji projektu, w tym kontrole i odbiory prac od podwykonawców,
- odbiór techniczny i formalny inwestycji,
- kompletowanie i weryfikacja dokumentacji powykonawczej inwestycji,
- ścisła współpraca z wykonawcami branżowymi oraz nadzór nad przeglądem oraz usuwaniem wad i usterek.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami budowlanymi w zakresie aranżacji wnętrz/przebudów powierzchni komercyjnych/kubaturowych w pełnym zakresie branżowym, mile widziane zadania typu fit-out,
- wykształcenie wyższe techniczne budownictwo, mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej,
- umiejętność współpracy z podwykonawcami,
- umiejętność współpracy w zespole,
- analiza i rozwiązywanie problemów oraz praca pod presją czasu,
- efektywne organizowanie swojej pracy,
- inicjatywa i nastawienie na poszukiwanie ulepszeń,
- znajomość programów pakietu MS Office, AutoCAD,
- prawo jazdy kat. B.
- umowę o pracę,
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor,
- pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
- pracę w terenie,
- możliwość podnoszenie kompetencji i szkoleń.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!