Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator / Koordynatorka ds. Trade Marketingu

Carlsberg Polska
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
607 dni temu
Koordynator / Koordynatorka ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć strategię działań trade marketingowych poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
  • Przygotowywać szczegółowe analizy na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla sklepów niezrzeszonych.
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Czego oczekujemy?
  • Minimum dwóch lat doświadczenia w dziale Trade Marketingu lub sprzedaży w firmie z branży FMCG.
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym oraz analitycznego myślenia.
  • Znajomości specyfiki i narzędzi sprzedaży w poszczególnych kanałach Off Trade.
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć strategię działań trade marketingowych poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
  • Przygotowywać szczegółowe analizy na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla sklepów niezrzeszonych.
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Czego oczekujemy?
  • Minimum dwóch lat doświadczenia w dziale Trade Marketingu lub sprzedaży w firmie z branży FMCG.
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym oraz analitycznego myślenia.
  • Znajomości specyfiki i narzędzi sprzedaży w poszczególnych kanałach Off Trade.
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...