Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Sprawozdawczości Finansowej Warszawa
Koordynator / Koordynatorka ds. Sprawozdawczości Finansowej

Koordynator / Koordynatorka ds. Sprawozdawczości Finansowej

CEMEX Polska Sp. z o.o.
Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
154 dni temu
Koordynator / Koordynatorka ds. Sprawozdawczości Finansowej


Miejsce pracy:
Warszawa (The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa)

Współpraca w oparciu o umowę o pracę

Zadania na stanowisku
  • Koordynacja procesu przygotowania miesięcznych sprawozdań finansowych (jednostkowych i skonsolidowanych), raportów, zgodnie z MSSF/MSR i polityką grupową;
  • Monitorowanie, analiza, kontrola transakcji leasingowych oraz budowanie i bieżące utrzymanie bazy umów leasingowych;
  • Koordynacja procesu przygotowania sprawozdań finansowych wg polskiego prawa bilansowego;
  • Sporządzanie raportów i analiz finansowych;
  • Analiza zdarzeń gospodarczych pod kątem właściwej klasyfikacji księgowej oraz opiniowanie umów;
  • Współpraca z audytorami;
  • Współpraca z globalnymi i regionalnymi działami sprawozdawczości i księgowości.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne;
  • 2-3-letnie doświadczenie w zakresie sprawozdawczości i konsolidacji;
  • Doświadczenie w pracy w audycie finansowym (przedsiębiorstwa produkcyjne) lub międzynarodowej korporacji;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra praktyczna znajomość MSSF/MSR i UoR;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
  • Mile widziana znajomość SAP, HFM;
  • Rozwinięte zdolności analizy i syntezy: umiejętność interpretacji faktów / liczb  i formułowania konkluzji;
  • Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów.
Co możesz zyskać pracując w Cemex?
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, również dającą możliwość praktykowania języka i poznawania innych kultur;
  • Szansę na rozwój kariery w międzynarodowej firmie o uznanej na całym świecie marce;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
    • Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
    • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich;
    • Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę, i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
    • Dofinansowanie do okularów;
    • Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
    • Atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za szczególne osiągnięcia.
 

Poznaj

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać CEMEX?

CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.

Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.

Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany, kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.

W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.

Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.

Proces rekrutacji w CEMEX

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie ze specjalistą HR
Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
Krok Złożenie oferty zatrudniania