Miejsce pracy: Warszawa (The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Koordynacja procesu przygotowania miesięcznych sprawozdań finansowych (jednostkowych i skonsolidowanych), raportów, zgodnie z MSSF/MSR i polityką grupową;
- Monitorowanie, analiza, kontrola transakcji leasingowych oraz budowanie i bieżące utrzymanie bazy umów leasingowych;
- Koordynacja procesu przygotowania sprawozdań finansowych wg polskiego prawa bilansowego;
- Sporządzanie raportów i analiz finansowych;
- Analiza zdarzeń gospodarczych pod kątem właściwej klasyfikacji księgowej oraz opiniowanie umów;
- Współpraca z audytorami;
- Współpraca z globalnymi i regionalnymi działami sprawozdawczości i księgowości.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne;
- 2-3-letnie doświadczenie w zakresie sprawozdawczości i konsolidacji;
- Doświadczenie w pracy w audycie finansowym (przedsiębiorstwa produkcyjne) lub międzynarodowej korporacji;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra praktyczna znajomość MSSF/MSR i UoR;
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Mile widziana znajomość SAP, HFM;
- Rozwinięte zdolności analizy i syntezy: umiejętność interpretacji faktów / liczb i formułowania konkluzji;
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Pracę w międzynarodowym środowisku, również dającą możliwość praktykowania języka i poznawania innych kultur;
- Szansę na rozwój kariery w międzynarodowej firmie o uznanej na całym świecie marce;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę, i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za szczególne osiągnięcia.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania