Koordynator / koordynatorka ds. logistyki sklepu
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- lubisz pracę z klientami;
- uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
- bierzesz odpowiedzialność za to co robisz;
- lubisz działać zespołowo;
- skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
- masz doświadczenie w pracy w magazynie.
- profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;
- zapewnienie terminowości dostaw do klienta i jej zgodności z zamówieniem;
- sprawny przebieg procesu reklamacji;
- przyjęcie towaru do sklepu - jego kontrolę ilościową i jakościową;
- bezpieczne i zgodne z przepisami BHP dostarczenie towaru do działów handlowych;
- koordynację bieżącego funkcjonowania działu.
- Premię za progresję;
- Udział w wynikach i akcjonariat;
- Fundusz mieszkaniowy;
- Dofinansowanie do termomodernizacji;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- Kafeteria benefitów MyBenefit;
- Rabat na zakupy;
- Telefon służbowy.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.