- Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta.
- Układanie grafików pracy.
- Rozliczanie godzin pracy zespołu.
- Kontrolę jakości wykonywanej usługi.
- Współpracę z Klientem.
- Przejęcie obowiązków Kierownika w trakcie jego nieobecności.
- Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę.
- Szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji oraz realizację własnych pomysłów.
- Benefity pozapłacowe (szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
- Pracę w międzynarodowej organizacji o szerokim zasięgu działania.
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
- Przyjazną atmosferę w lubiącym się zespole oraz wsparcie merytoryczne przełożonych.
- Umiejętność obsługi komputera (Excel) i skanera.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Dobra organizacja własnego czasu pracy.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Łatwość w budowaniu dobrych relacji.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.