Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
KOORDYNATOR KOMITETU ZARZĄDZNIA MAJĄTKIEM
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: KOORD.
Jest to praca od zaraz z możliwością pracy na dłużej w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
- Współredagowanie i tłumaczenie dokumentów przygotowywanych na posiedzenia komitetu APMC;
- Przygotowywanie notatek i agendy na posiedzenia komitetu APMC;
- Współpraca z innymi osobami i jednostkami zaangażowanymi w proces
- Koordynowanie działań w procesie;
- Monitorowanie terminowości zdarzeń;
- Zarządzanie dokumentami na zasobie sieciowym Sharepoint
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
- biegły angielski (w mowie i piśmie używany w codziennej pracy),
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
- doświadczenie minimum rok na takim lub podobnym stanowisku;
- dokładność i systematyczność, dobra organizacja pracy;
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność logicznego myślenia;
- opanowanie, dyskrecja;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie : 26 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.