- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- Umowę o pracę,
- Benefity pozapłacowe (szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa),
- Pracę w nowoczesnych budynkach, na których firma wdraża nowe rozwiązania technologiczne,
- Pracę dla międzynarodowej organizacji o szerokim zasięgu działania,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy,
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
- Wsparcie pozostałych członków firmy.
- Prace w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych,
- Wykonywanie planowych przeglądów urządzeń i instalacji oraz propozycje działań optymalizacyjnych,
- Nadzór nad realizacją prac podwykonawców i podległych pracowników,
- Pozostawanie w gotowości i szybkie reagowanie na występujące usterki oraz awarie na obiekcie,
- Wykonywanie prac serwisowych, naprawczych, montażowych,
- Realizacja i nadzór procesu konserwacji planowej i usuwania awarii, sporządzanie raportów,
- Realizacja zapisów umowy oraz kierowanie zakupami i magazynem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
- Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz prawnej obiektu.
- Nadzór gospodarki odpadami i substancjami niebezpiecznymi.
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Klienta,
- Współpraca z Najemcami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej.
- Wykształcenie techniczne i doświadczenie zawodowe w utrzymaniu technicznym budynków,
- Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
- Uprawnienia kwalifikacyjne Grupa 1 (mile widziane Grupa 2 i 3),
- Dobra organizacja pracy, sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność,
- Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
- Doświadczenia na stanowisku koordynatora /kierownika technicznego,
- Doświadczenia w zarządzaniu Zespołem oraz zdolności organizacyjnych i przywódczych.
- Dyspozycyjności, Samodyscypliny, zaangażowania,
- Gotowości do rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń.
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
- Umiejętności delegowania zadań i motywowania Zespołu,
- Proaktywne nastawienie w kontakcie z przedstawicielami Klienta,
- Mile widziana znajomość Języka Angielskiego oraz doświadczenie w obsłudze Obiektów Logistycznych.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.