DOMINIUM S.A. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci gastronomicznych w Europie Środkowej. Firma o całkowicie polskim kapitale posiada w tej chwili 70 restauracji z bogatym menu dań włoskich.
Koordynator/ka Działu Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Koordynacja czynności niezbędnych do sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura
- Współpraca z partnerami/dostawcami
- Organizowanie spotkań z gośćmi i klientami firmy
- Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów lotniczych oraz miejsc hotelowych)
- Nadzór nad dokumentacją oraz sporządzanie zleconych raportów, notatek, zestawień
- Bieżące wspieranie Zarządu firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego: komunikatywny
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku
- Biegła umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
- Umiejętność priorytetyzacji zadań
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Pracę w młodym i energicznym zespole
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- Przyjazne miejsce pracy w firmie o rozpoznawalnej marce
- Pracę pełną wyzwań i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- Długofalową współpracę
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, kart MultiSport