PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- świadczenie wsparcia oraz udział w projektach informatycznych (weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie),
- realizacja wniosków w systemie klasy ITSM,
- zarządzanie licencjami (bieżąca weryfikacja posiadanych licencji, inwentaryzacja, utrzymywanie i rozwój systemu SAM),
- rozliczanie, nadzór i koordynowanie prac związanych z utrzymaniem systemów (m.in. akceptacja testów, zarządzanie wymaganiami, opracowywanie harmonogramów instalacji, aktualizacji itp.),
- interpretacja analizy wymagań systemowych oraz biznesowych (tworzenie specyfikacji wymagań funkcjonalnych do systemów),
- weryfikacja zmian w projektach pod kątem ich spójności i zgodności z architekturą systemową,
- przeprowadzanie testów i wsparcie w testach użytkowników biznesowych,
- wsparcie w opracowywaniu dokumentacji przetargowej OPZ,
- uczestnictwo w komisjach przetargowych,
- nadzór oraz administracja wybranymi aplikacjami lub systemami,
- nadzór nad pracami zlecanymi dostawcom zewnętrznym.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym,
- 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata w specjalności IT,
- wiedza zawodowa w zakresie IT, systemów operacyjnych, zarządzania stacjami roboczymi,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- praktyczna znajomość zasad zarządzania projektami (metodyki PMI/Prince2),
- znajomość biblioteki dobrych praktyk ITIL,
- znajomość języka angielskiego,
- otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość i doświadczenie zarządzaniu systemem klasy SAM (Software Asset Management),
- znajomość zagadnień projektowania architektury systemów rozproszonych, integracji międzysystemowej.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.