PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- całościowy nadzór nad obszarem wdrożeń i utrzymania systemów IT,
- planowanie roadmap wdrożeniowych, w obszarze odpowiedzialności, zgodnie z priorytetami biznesowymi oraz uwarunkowaniami technologicznymi i projektowymi,
- realizacja wniosków o zmianę w systemach IT,
- rozwiązywanie problemów w systemach IT, jako II linia wsparcia,
- prowadzenie testów i wsparcie w testach użytkowników systemów IT,
- bieżące utrzymywanie aktualnej dokumentacji systemów IT,
- nadzór nad pracami zlecanymi dostawcom zewnętrznym,
- zarządzanie zespołem konsultantów oraz wykonawcami zewnętrznymi i nadzorowanie zleconych do wykonania prac,
- utrzymywanie dokumentacji technicznej oraz projektowej,
- planowanie i wdrażanie projektów biznesowych.
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym,
- 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata doświadczenia w utrzymaniu i wdrażaniu systemów IT,
- doświadczenie z aplikacjami webowymi,
- znajomość środowisk bazodanowych (mile widziane MS SQL),
- znajomość serwerów (IIS, Tomcat, Apatche),
- doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych w oparciu o uznane metodyki procesowe (PMI/Prince2),
- doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi realizującymi projekty / utrzymującymi systemy,
- doświadczenie zawodowe w umowach utrzymaniowych systemów IT,
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej w języku angielskim i korespondencję na tematy techniczne,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość biblioteki dobrych praktyk ITIL,
- znajomość i doświadczenie w zarządzaniu narzędziami analitycznymi (MS Visio, Enterprise Architect lub podobne),
- znajomość obszaru analityki biznesowej, w tym notacji UML/BPMN oraz doświadczenie w zarządzaniu wymaganiami w oparciu o powyższe standardy,
- doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych realizowanych zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień projektowania architektury systemów rozproszonych, integracji międzysystemowej,
- doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji utrzymaniowej / analitycznej systemów IT.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- równoważny czas pracy,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów:
- ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,
- prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.