PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zarządzanie i administracja domeną Microsoft Active Directory,
- zarządzanie i administracja systemem Microsoft System Center Configuration Manager,
- zarządzanie i administracja systemami operacyjnymi Microsoft Windows Server,
- monitorowanie środowiska i bieżące usuwanie problemów,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej,
- współpraca z dostawcami rozwiązań teleinformatycznych,
- współpraca z pierwszą linią wsparcia.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe w specjalności informatyka lub pokrewne,
- 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata na podobnym stanowisku,
- wiedza zawodowa w zakresie IT, systemy operacyjne, zarządzanie stacjami roboczymi,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej, korespondencję na tematy techniczne,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- efektywność,
- myślenie analityczne,
- proaktywność.
Mile widziane kwalifikacje:
- zarządzanie i administracja systemem VMware Horizon,
- zarządzanie i administracja systemem Microsoft System Center Operations Manager,
- zarządzanie i administracja systemem operacyjnym Linux
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.