PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Administrowanie zbiorem witryn w technologii Microsoft SharePoint;
- Realizacja wniosków o zmianę w systemach Microsoft SharePoint;
- Rozwiązywanie problemów w systemach Microsoft SharePoint jako II linia wsparcia;
- Prowadzenie testów i wsparcie w testach użytkowników Microsoft SharePoint;
- Przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji aplikacji i witryn Microsoft SharePoint;
- Programowanie rozwiązań w oparciu o platformę Microsoft SharePoint 2013/2016
- Analiza, planowanie i wdrażanie projektów biznesowych w oparciu o technologie Microsoft SharePoint;
- Współpraca z użytkownikami w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów o charakterze technicznym w obszarze technologii Microsoft SharePoint.
Niezbędne kwalifikacje:
- Bardzo dobra znajomość Microsoft SharePoint 2010, 2013, 2016;
- Doświadczenie w roli administratora witryn Microsoft SharePoint;
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym;
- Doświadczenie minimum 2 lata w pracy z technologiami Microsoft, w szczególności Microsoft SharePoint;
- Znajomość obszaru analityki biznesowej, w tym notacji UML/BPMN oraz doświadczenie w zarządzaniu wymaganiami w oparciu o powyższe standardy;
- Znajomość narzędzi analitycznych (Enterprise Architect lub podobne);
- Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi realizującymi projekty oraz utrzymującymi systemy;
- Znajomość języka T-SQL;
- Doświadczenie w budowaniu rozwiązań w oparciu o Microsoft SharePoint.
Mile widziane kwalifikacje:
- Certyfikat w zakresie zarządzania i konfigurowania systemów w technologii Microsoft SharePoint;
- Znajomość biblioteki dobrych praktyk ITIL;
- Znajomość zagadnień projektowania architektury systemów rozproszonych, integracji międzysystemowej;
- Znajomość PowerShell;
- Doświadczenie w obszarze wdrożeń rozwiązań opartych o technologie Microsoft (SharePoint, aplikacje dedykowane) lub podobne;
- Znajomość SQL Reporting Services;
- Znajomość SQL Server Integration Services.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w znanej ogólnopolskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- udział w innowacyjnych projektach, z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań i technologii poziomu Enterprise;
- możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji zawodowych;
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.