DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie.
Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju.
Zatrudniamy i współpracujemy z blisko 9500 osób, którym zapewniamy szerokie możliwości rozwoju.
Aktualnie poszukujemy osób do współpracy jako:
Koordynator Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania na stanowisku to:
- Nadzór i koordynacja pracy pierwszej i drugiej linii wsparcia Helpdesk,
- Nadzór nad ewidencją środków trwałych zarządzanych przez dział Helpdesk,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych,
- Rozwiązywanie kluczowych problemów z obszaru 1-ej i 2-giej lini wsparcia,
- Szkolenie pracowników 1-ej i 2-giej linii wsparcia,
- Tworzenie dokumentacji i rozwój bazy wiedzy działu Helpdesk.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej, stabilnej organizacji,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szeroki pakiet socjalny,
- Pracę pełną wyzwań i możliwości.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy w dziale Helpdesk na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość systemów Windows oraz sprzętu komputerowego
- Dobra znajomość zagadnień z szeroko pojętego IT (sieci, systemy operacyjne, bazy danych, aplikacje)
- Podstawowa znajomość zagadnień ITIL,
- Umiejętność budowania relacji z Klientem wewnętrznym,
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność,
- Wysoka kultura osobista,
- Komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne,
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej,
- Prawo jazdy kat B.