Dla naszego klienta, dostawy rozwiązań IT związanych z zarządzaniem zasobami dla przedsiębiorstw poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w dziale Helpdesk;
- Umiejętności komunikacyjne - profesjonalne wsparcie biznesu, umiejętność wytłumaczenia podstawowych kwestii technicznych osobom z biznesu;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i planowania procesów;
- Bardzo dobra znajomość systemu Microsoft Windows i Office;
- Doświadczenie w pracy z Active Directory oraz Exchange;
- Szkolenia/Wiedza w zakresie ITIL;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków:
- Koordynacja zadań w zakresie wsparcia technicznego;
- Kontakt z klientem w celu wyjaśniania incydentów i ich priorytetów;
- Proponowanie rozwiązań, usprawnień procesów, wnoszenie innowacji i ciągła poprawa procesów;
- Eskalowanie problemów i naprawianie błędów;
- Koordynacja prac zespołu HelpDesk;
- Zapewnienie efektywnego i o wysokiej jakości wsparcia dla użytkowników systemów;
- Definiowanie celów i kierunków rozwoju zespołu oraz jego poszczególnych członków;
- Zarządzanie procesami incydentu i problemu;
- Realizacja określonych parametrów SLA;
- Raportowanie wskaźników efektywności HelpDesk;
- Budowa bazy wiedzy o incydentach i problemach;
- Implementacja najlepszych praktyk (np. ITIL).
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Elastyczny czas pracy;
- Przyjazną atmosferę;
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
- Udział w ciekawych projektach międzynarodowych;
- Opiekę medyczną, kartę multisport.