Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Helpdesk

GOODWILL HUMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
praca stacjonarna
1930 dni temu

Dla naszego klienta, dostawy rozwiązań IT związanych z zarządzaniem zasobami dla przedsiębiorstw poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: 

  • Minimum 3 lata doświadczenia w dziale Helpdesk;
  • Umiejętności komunikacyjne - profesjonalne wsparcie biznesu, umiejętność wytłumaczenia podstawowych kwestii technicznych osobom z biznesu;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i planowania procesów;
  • Bardzo dobra znajomość systemu Microsoft Windows i Office;
  • Doświadczenie w pracy z Active Directory oraz Exchange;
  • Szkolenia/Wiedza w zakresie ITIL;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja zadań w zakresie wsparcia technicznego;
  • Kontakt z klientem w celu wyjaśniania incydentów i ich priorytetów;
  • Proponowanie rozwiązań, usprawnień procesów, wnoszenie innowacji i ciągła poprawa procesów;
  • Eskalowanie problemów i naprawianie błędów;
  • Koordynacja prac zespołu HelpDesk;
  • Zapewnienie efektywnego i o wysokiej jakości wsparcia dla użytkowników systemów;
  • Definiowanie celów i kierunków rozwoju zespołu oraz jego poszczególnych członków;
  • Zarządzanie procesami incydentu i problemu;
  • Realizacja określonych parametrów SLA;
  • Raportowanie wskaźników efektywności HelpDesk;
  • Budowa bazy wiedzy o incydentach i problemach;
  • Implementacja najlepszych praktyk (np. ITIL).

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Przyjazną atmosferę;
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
  • Udział w ciekawych projektach międzynarodowych;
  • Opiekę medyczną, kartę multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...