Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Helpdesk

GOODWILL HUMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
praca stacjonarna
1883 dni temu

Dla naszego klienta, dostawy rozwiązań IT związanych z zarządzaniem zasobami dla przedsiębiorstw poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: 

  • Minimum 3 lata doświadczenia w dziale Helpdesk;
  • Umiejętności komunikacyjne - profesjonalne wsparcie biznesu, umiejętność wytłumaczenia podstawowych kwestii technicznych osobom z biznesu;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i planowania procesów;
  • Bardzo dobra znajomość systemu Microsoft Windows i Office;
  • Doświadczenie w pracy z Active Directory oraz Exchange;
  • Szkolenia/Wiedza w zakresie ITIL;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja zadań w zakresie wsparcia technicznego;
  • Kontakt z klientem w celu wyjaśniania incydentów i ich priorytetów;
  • Proponowanie rozwiązań, usprawnień procesów, wnoszenie innowacji i ciągła poprawa procesów;
  • Eskalowanie problemów i naprawianie błędów;
  • Koordynacja prac zespołu HelpDesk;
  • Zapewnienie efektywnego i o wysokiej jakości wsparcia dla użytkowników systemów;
  • Definiowanie celów i kierunków rozwoju zespołu oraz jego poszczególnych członków;
  • Zarządzanie procesami incydentu i problemu;
  • Realizacja określonych parametrów SLA;
  • Raportowanie wskaźników efektywności HelpDesk;
  • Budowa bazy wiedzy o incydentach i problemach;
  • Implementacja najlepszych praktyk (np. ITIL).

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Przyjazną atmosferę;
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
  • Udział w ciekawych projektach międzynarodowych;
  • Opiekę medyczną, kartę multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...