Zepter International Poland Sp. z o.o.
zatrudni pracownika na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
- Osoba potrafi sprawnie się komunikować z działami technicznymi. Ma umiejętność prowadzenia projektów w stylu agile. Samodzielnie potrafi inicjować, koordynować i kontynuować projekty z zaangażowaniem, dbając o zaangażowanie innych. Umie uczestniczyć w projektach jako strona wykonawcza. Jest dobrym słuchaczem, który podąża za rozmówcą i szuka rozwiązań, przewiduje błędy, a jeżeli się zdarzą potrafi się na nich uczyć i proponować systematyczne rozwiązania, które ograniczą możliwość popełnienia błędu.
- Ma zdolności analityczne. Potrafi samodzielnie rekomendować rozwiązania związane ze ścieżką klienta na bazie analiz z Google Analytics. Jest staranna w prowadzeniu swoich obowiązków. Ceni terminowość i punktualność.
- Potrafi czytelnie zaraportować status prac do działów współpracujących i do heada.
- Potrafi opowiedzieć o zmianach które wprowadza w taki sposób, że zrozumie ją każdy dział współpracujący.
ECOM DEVELOPEMENT
- Proaktywne sprawdzanie i poprawianie ścieżek użytkownika w serwisach PL i COM pod kątem CRO w oparciu o ustalone KPI
- Odpowiedzialność za onsite SEO (współpraca z agencją i digital managerem nad implementacją tredy’s lub relewantynych KW na elementy strony)
- Nadzorowanie wykonania LP kontentowych dla grup kategorii, produktów, czy aktywności ecommerce w porozumieniu z Digital Managerem
- Wdrażanie nowych modeli sprzedaży i rozwój funkcjonalności w oparciu o własne inicjatywy i inicjatywy zespołów międzynarodowych zgodnie z planem i harmongramem.
- Koordynacja planowanych zmian w ecommercach PL i EN w porozumieniu z zespołami wykonawczymi
- Wdrażanie projektów od strony technologicznej, koordynacja uzgadniania wymagań między systemami
- Prowadzenie eksperymentów rozwiązań optymalizujących oraz planowanie personalizacji komunikacji w różnych touchpointach ecommerce
- Potrafi w sposób zrozumiały i czytelny rozpisać projekty własne propozycje zmian do ecommerce a także ma umiejętność czytelnego i starannego opisywania ticketów w Jira oraz proaktywnej koordynacji wdrożeń wraz z zespołami międzynarodowymi
- Przygotowywanie szkoleń dla działów współpracujących ze zmianami w ecommerce
- Cotygodniowe prowadzenie statusów
- Monitoring rozwiązań innych rynków, zespołów międzynarodowych, konkurencji oraz trendów w celu optymalizacji doświadczenia klienta na platformie ecommerce i wzrostu sprzedaży
ECOM SALES
- Wdrożenie oferty sklepu na marketplaces (Ceneo, Allegro, Amazon itp.) – analiza modeli współpracy, zbudowanie wewnętrznego środowiska pracy, aktualizacja produktów oraz współpraca kampanijna w tym pilnowanie cenników promocji
- Wdrożenie oferty sklepu na sklepach retailerów w modelu B2B, przygotowanie materiałów potrzebnych do uruchomienia projektu oraz obsługa cyklicznych kampanii
- Wdrożenie oferty sklepu we współpracy afiliacyjnej (zewnętrzny partner)
- Wdrożenie automatyki do ecommerce
Wymagania techniczne:
- Google Analytics, Jira, Optimize, Excell, podstawy SEO, podstawy SEM, umiejętności negocjacyjne, umiejętności ogranizacyjne, podstawy programowania Java, App, HTML, CSS, znajomość możliwości automatyzacji komunikacji w ecommerce (Sales Cycle, Sales Manago itp.)
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat lub B2B
- Pakiet socjalny, medyczny oraz ubezpieczeniowy,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Pełen zakres szkoleń
- Możliwość inicjowania zmian i szybkiego wdrażania swoich pomysłów
Poznaj
Zepter International Poland Sp. z o.o.
Zepter International to międzynarodowa firma, zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą ekskluzywnych produktów z pięciu programów sprzedażowych. Zepter jest obecny na 5 kontynentach i w ponad 40 krajach, a oferowane produkty powstają w wyspecjalizowanych fabrykach zlokalizowanych w Niemczech, Włoszech i Szwajcarii. Zepter to renomowana marka, ciesząca się zaufaniem ponad 80 000 000 klientów na całym świecie świecie. Zepter to ponadczasowa misja, innowacyjne produkty i unikalna sieć sprzedaży, licząca ponad 130 000 doradców handlowych.