Candellux Lighting Spółka z o.o. producent oświetlenia obecny na rynku od ponad 30 lat, w związku z rozwojem działu e-commerce poszukuje kandydatów na stanowisko:
Koordynator działu sprzedaży / marketingu e-commerce
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków
- Koordynowanie pracą działu sprzedaży, w tym telefonicznej obsługi klienta (zespół kilkuosobowy)
- Opracowanie i wdrożenie Standardu Obsługi Klienta
- Rozwój procesów sprzedaży, obsługi klienta i marketingu do najwyższych standardów rynkowych, w tym serwisu posprzedażowego
- Praktyka w kreowaniu strategii sprzedaży online
- Wdrażanie strategii e-commerce
-
Współtworzenie planu marketingowego
-
Współtworzenie kampanii: Google Ads, Facebook Ads, Afiliacja – określanie koncepcji, wpływ na kreację oraz współpraca z podwykonawcami w celu optymalizacji kampanii
-
Współuczestniczenie w tworzeniu strategii marketing automation
-
Mierzenie efektywności i optymalizacja działań internetowych w zakresie kosztów i wyników sprzedaży
-
Przygotowanie raportów i analiz sprzedażowych w zakresie działań e-marketingowych
-
- Realizacja planów sprzedażowych i budżetowych
- Analiza rynku i trendów w obszarze e-commerce również w zakresie marketingu
- Kreowanie strategii akcji promocyjnych - w oparciu o dostępne w portfolio produkty, sezon, trendy i potrzeby Klienta,
- Dbanie o kalendarz promocji, koordynując kompleksowo aktywacje promocyjne we współpracy z zespołem sprzedaży i produktu e-commerce,
- Tworzenie spójnej komunikacji do naszych klientów za pośrednictwem różnych kanałów – offline i online
- Organizacja targów i eventów
- Prowadzenie kampanii marketingowych w Internecie.
- Budowanie relacji w kanale Social Media.
- Przygotowanie materiałów PR ( wywiadów / materiałów informacyjnych / prezentacji) dla Zarządu spółki.
- Planowanie, tworzenie, wdrażanie oraz koordynacja kampanii e-mail
- Analiza i interpretacja wyników kampanii w celu ich optymalizacji
- Wdrażanie nowych pomysłów i działań wspierających sprzedaż
Wymagania
- Minimum roczne udokumentowanie doświadczenia w obszarze e-commerce.
- Doświadczenie w długofalowym budowaniu strategii digital marketingowych.
- Znajomość narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań marketingowych oraz ich optymalizacji
- Umiejętność wyciągania wniosków z analizowanych danych.
- Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w obszarze e-commerce.
- Samodzielność w działaniu, dobra organizacja oraz nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
- Znajomość Excela na zaawansowanym poziomie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną uzgodnioną formę współpracy.
- Niezbędne narzędzia
- Realny wpływ na dynamikę rozwoju działu e-commerce
- Przyjazną atmosferę
- Perspektywę awansu na stanowisko kierownicze