Międzynarodowa firma motoryzacyjna ( World famous international car brand ) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Koordynator Działu Sprzedaży i Marketingu . To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Koordynator Działu Sprzedaży i Marketingu - Samochodów
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego
- Przygotowywanie prezentacji w programie Power Point
- Badanie potrzeb biznesowych klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Przygotowywanie raportów
- Tworzenie harmonogramów działań wg otrzymanych priorytetów
- Wywiązywanie się ze zobowiązań wobec klientów (zewnętrznych i wewnętrznych), zgodnie z przyjęta strategią
- Budowanie profesjonalnych, długoterminowych relacji z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
Wymagania:
- Tworzenie prezentacji w programie Power Point zgodnie z podstawowymi zasadami.
- Wykorzystywanie arkusza kalkulacyjnego Excel (umiejętność tworzenia podstawowych formuł, tabel i wykresów, tabel przestawnych)
- Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na zaawansowanym poziomie - "C-1 Advanced"
- Umiejętność wykorzystywania podstawowych narzędzi do planowania i organizacji pracy (np. kalendarz Microsoft Outlook)
- Umiejętność dokonywania selekcji zadań pod kątem ważności i pilności
Predyspozycje:
- osoba EKSTRAWERTYCZNA - zwrócona na zewnątrz, towarzyska, aktywna, tryskająca energią, lubiąca skupiać ludzi wokół siebie;
- osoba SUMIENNA - dobrze zorganizowana, posiadająca wysokie standardy, zawsze starająca się osiągnąć postawione cele;
- osoba OTWARTA NA DOŚWIADCZENIE - elastyczna w swoim zachowaniu, mająca szerokie zainteresowania oraz żywą wyobraźnię;
- osoba SKONCENTROWANA NAZADANIU - w sytuacjach stresogennych podejmująca wysiłki zmierzające dorozwiązania problemu (poprzez planowanie rozwiązania problemu lub próbę zmianysytuacji)