Jesteśmy jednym z największych na świecie producentów aparatów słuchowych. Należymy do Sivantos Group, rocznie produkujemy ponad 270 tysięcy aparatów i wkładek dousznych, a także serwisujemy ponad 30 tysięcy produktów dla osób z wadami słuchu. Nasz zakład produkcyjny w Poznaniu jest jednym z dwóch tego typu w Europie. Mamy najnowocześniejsze w Polsce centrum produkcyjne, które produkuje aparaty marki SIGNIA, SIEMENS i AUDIO SERVICE na rynek polski oraz europejski.
Zakres zadań:
-
Generowanie raportów m.in. wejść zamówień od klientów, opóźnień, TAT
-
Weryfikacja zamówień pilnych i koordynowanie ich terminowego wykonania
-
Regularny kontakt z pracownikami działu produkcji/logistyki i przegląd zamówień w procesie
-
Dbałość o systematyczne informowanie działów sprzedaży w Europie o postępach w realizacji zamówienia – korespondencja mailowa oraz kontakt telefoniczny
-
Regularny kontakt z zagranicznymi oddziałami firmy - nadzorowanie zamówień wymagających wyjaśnień
-
Przygotowywanie raportów produkcyjnych
-
Współpraca i komunikacja z innymi działami
Wymagania:
-
Znajomość co najmniej dwóch z czterech języków: angielski, niemiecki, włoski, francuski w mowie i piśmie na poziomie minimum B2
-
Doświadczenie w pracy zawodowej mile widziane
-
Bardzo dobra znajomość Ms Office z naciskiem na program Excel
-
Bardzo dobra organizacja pracy
-
Zdolności komunikacyjne
-
Szybkość i skuteczność w działaniu
Oferujemy:
-
Stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę zawartą bezpośrednio z Sivantos Sp. z o.o.
-
Przyjemne, czyste i bezpieczne środowisko pracy
-
Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. benefit sportowy, prywatna opieka medyczna, dofinansowania)
-
Kontakt z najnowocześniejszą techniką i technologiami
-
Ścieżkę rozwoju zawodowego